Travelog DQ: Epilog

Wednesday, June 03, 2009

selamat tinggal dq.......

"Pertama sekali, sy nak ucapkan terima kaseh kat ustaz sbb sudi mendidik, mengajar saya, sudi menasihati dgn tiada jemu, terima kasih juga buat kawan2 terutama sekali fuad, yang x jemu mengkritik, menasihati saya, sejak awal sem1 hingga sem3, terima kasih juga untuk semua, nanti kt uia, blaja la sunggoh2 dan...wassalam"

tulah ape yang sy ingat pd ucapan pada jamuan terakhir kelas tasmik kami, bihun, eh mihun la, lantak la, aku pangil bihun, air mango, kek, n x lupa ayam cop,..... itulah hari terakhir kami sekelas berkumpul, hari terakhir ustaz bagi nasihat pada aku, hari terakhir aku bersalam n memeluk ustaz, itulah hari terakhir kami sekelas bergambar bersama, kami, (aku, fadhlan, afifi,hasbullah, fuad, najmi, shahid, firdaus BESI, amirul, muhaimin, fikry) x tlupa yang tiada pada hari tu, aqil, hanif, luqman, fida'ie,muhammad........

meniti hari2 terakhirku di dq, amt sedih dan pilu,......jumpa aglah...

0 Komen:

Post a Comment

ash berkongsi (129) cnp copy and paste (37) berita (21) cnp (21) politik (21) sosiologi (19) Science (16) sains (16) tazkirah (15) sejarah (14) falak (13) Quran (12) astronomy (12) filem (11) mahasiswa (11) sajak (11) kesihatan (8) ramadhan (8) Health (7) astrophotography (7) hobi (7) 2012 (6) Sunnah (6) buku (6) conspiracy (6) travelog dq (6) english (5) tarbiah (5) Diet (4) TURKI (4) tips (4) Kajian (3) pemakanan (3) jumaat (2) music (2) pantun (2) Fetih 1453 (1) Fitness (1) Kuliyyah Notes (1) LM 2020 (1) Nebula (1) Risalah Nur (1) SMS (1) Self-Help (1) ash (1) essay (1) psikologi (1) seloka (1)

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP