CINTA BUNGA MEKAR

Friday, July 16, 2010




Setahun lebih yang lalu.
Dia: Ash, kite terpaksa berpisah.
Aku: Y?
Dia: Ayah saya cakap, x suke awak lagi.
Aku: Betul ke, kan hari tu xde pape pun masa saya pergi rumah awak.
...............the next conversation contineud, but cannot be preached here



3 bulan selepas itu.
Dia: R u still single?
Aku: Yes, n u know the reasonDia: Owh ok.
.........................
Dia: Ash, i have something.
Aku: ok, have your favour
Dia: I have declared
Aku:.....owh

.................................................................................

hampir 13 bulan selepas itu

Dia: (sebak2)......
Aku: Kenapa sedih ni
Dia: I think u noe it
Aku: Korang putus?
Dia: Em.......
Dia: Ash, r u still single?
Ash: em, kenape?
....................................................
Ash: Nape awak selalu tny soalan yg awk negatifkan?
Dia: ................(nangis), xnak awk selalu menunggu dan mengharap akan yg x pasti.



.............................................................................................................................................
biarlah gambar ini menceritakan segalanya, biarlah gambar ini mengimaginasikan penafsiran pembaca sekalian

Bunga bunga cinta itu adalah bunga yang sentiasa mekar



2 Komen:

ash,  Monday, July 19, 2010 at 5:45:00 PM GMT+8  

haha, tersentuh, jadi ke katya jiwang ni. nampaknya boleh la buat novel cinta....

Post a Comment

ash berkongsi (129) cnp copy and paste (37) berita (21) cnp (21) politik (21) sosiologi (19) Science (16) sains (16) tazkirah (15) sejarah (14) falak (13) Quran (12) astronomy (12) filem (11) mahasiswa (11) sajak (11) kesihatan (8) ramadhan (8) Health (7) astrophotography (7) hobi (7) 2012 (6) Sunnah (6) buku (6) conspiracy (6) travelog dq (6) english (5) tarbiah (5) Diet (4) TURKI (4) tips (4) Kajian (3) pemakanan (3) jumaat (2) music (2) pantun (2) Fetih 1453 (1) Fitness (1) Kuliyyah Notes (1) LM 2020 (1) Nebula (1) Risalah Nur (1) SMS (1) Self-Help (1) ash (1) essay (1) psikologi (1) seloka (1)

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP